کیت تست اعتیاد شیشه یک زن را از سقوط نجات داد

اگر به اعتیاد خانواده تان شک دارید از کیت تست اعتیاد شیشه استفاده کنید.

سوء مصرف طولانی مدت شیشه عواقب منفی بسیاری از جمله اعتیاد دارد. اعتیاد یک بیماری مزمن و عودکننده است که با جستجو و مصرف اجباری مواد مشخص می شود و با تغییرات عملکردی و مولکولی در مغز همراه است.

این کیت تست دارویی را می توان به راحتی در خانه انجام داد و نیازی به مراجعه به پزشک ندارد. روش خواندن و استفاده آسان و راحتی دارد.مجموعه دستورالعمل به زبان انگلیسی و به سادگی توضیح داده شده است.

کیت تست دارو را می توان به راحتی در خانه انجام داد. برای محافظت از حریم خصوصی شما نوارهای تست به صورت جداگانه بسته بندی می شوند. مانند بسیاری از داروها، تحمل اثرات لذت‌بخش شیشه با مصرف مکرر آن ایجاد می‌شود.

کیت تست اعتیاد شیشه

سوء مصرف کنندگان مزمن شیشه ممکن است در احساس لذتی غیر از لذتی که توسط این دارو ارائه می شود، دچار مشکل شوند و به سوء مصرف بیشتر دامن بزنند. ترک شیشه زمانی اتفاق می افتد که یک سوء مصرف کننده مزمن مصرف دارو را متوقف کند. علائم ترک شامل افسردگی، اضطراب، خستگی و میل شدید به دارو است.

علاوه بر اعتیاد به شیشه، افرادی که ازشیشه طولانی مدت استفاده می کنند ممکن است علائمی را نشان دهند که می تواند شامل اضطراب قابل توجه، گیجی، بی خوابی، اختلالات خلقی و رفتار خشونت آمیز باشد.

همچنین ممکن است تعدادی از ویژگی های روان پریشی، از جمله پارانویا، توهمات بینایی و شنیداری، و هذیان به عنوان مثال، احساس خزش حشرات در زیر پوست را نشان دهند.

 علائم روان پریشی گاهی ممکن است تا ماه ها یا سال ها پس از ترک مصرف شیشه ادامه یابد و نشان داده شده است که استرس باعث عود خود به خود روان پریشی در افرادی می شود که از شیشه استفاده می کنند و قبلاً روان پریشی را تجربه کرده اند.

علاوه بر پیامدهای عصبی و رفتاری استفاده نادرست شیشه، مصرف کنندگان طولانی مدت نیز از عوارض جسمی از جمله کاهش وزن، پوسیدگی شدید دندان و از دست دادن دندان و زخم های پوستی رنج می برند.