کلاه علف تراش یک مرد را از زیر درخت زنده بیرون آورد

اگر بیشتر روز خود را با اره برقی در دست کار می کنید، تقریباً به یک کلاه علف تراش همراه با محافظ صورت و محافظ گوش نیاز دارید.

بدون این، صورت خود را در برابر زباله های پرنده آسیب پذیر می کنید و گوش های خود را در برابر آسیب های شنوایی ناشی از وزوز طنین دار اره برقی باز می کنید. طیف وسیعی از کلاه های جنگلی ما به همراه محافظ گوش و گیره های مشبک برای محافظت از صورت و گوش ها ارائه می شود. جزء کلاه ایمنی که از سر شما در برابر سقوط آوار محافظت می کند با یا بدون بند چانه موجود است و برای کسانی که در سطح زمین یا بالای درخت کار می کنند ایده آل است.

مشخصات ایمنی یکپارچه در بسیاری از کلاه‌های سخت جراح درختی ما گنجانده شده است که به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید از چشمان خود در برابر مایعات به همان اندازه صورت خود محافظت کنید. برای کسانی که به آن نیاز دارند، شنل های ضد آفتاب و محافظ گلو در دسترس هستند، تا اطمینان حاصل شود که هر اینچ از سر شما محافظت می شود.

 

کلاه علف تراش

استانداردهای کلاه ایمنی چیست؟ استانداردها تست های آزمایشگاهی را برای کلاه ایمنی که با کاربرد مورد نظر مطابقت دارند تعریف می کنند. اگر یک کلاه ایمنی بتواند تست های یک ورزش یا فعالیت را با موفقیت پشت سر بگذارد، محافظت کافی در برابر ضربه ایجاد می کند. کلاه ایمنی ساختمانی از آزمون های سخت تر کلاه ایمنی دوچرخه عبور نمی کند. 

کلاه ایمنی دوچرخه تست های سخت تر کلاه ایمنی موتورسیکلت را پشت سر نمی گذارد. هیچ یک از آنها در برابر ترکش هایی که برای کلاه نظامی لازم است محافظت نمی کند. استانداردها همچنین تست های دیگری را برای پارامترهایی مانند استحکام تسمه، پیکربندی پوسته، اتصالات گیره و پوشش سر که باید بسته به فعالیت ارائه شود، تعریف می کنند.

آزمایش معمولاً با کلاه ایمنی گرم، سرد و مرطوب و همچنین در دمای اتاق مورد نیاز است. برخی از فوم‌ها تحت تأثیر گرما قرار می‌گیرند، برخی دیگر در سرما سفت می‌شوند یا ممکن است آب را جذب کنند و اثر خود را از دست بدهند زیرا آب فشرده نمی‌شود. دمای انتخاب شده با فعالیتی که کلاه ایمنی برای آن طراحی شده است متفاوت است.

تست تسمه یا پویا یا استاتیک است. یک یانک پویا معمولاً با قلاب کردن یک میله روی بند با وزنه ای روی آن، بلند کردن وزنه و اجازه دادن به آن در انتهای میله به حالت توقف تحویل داده می شود. برخی از آزمایشگاه ها ماشین های تولیدی برای بازتولید این اثر دارند. یک آزمایش استاتیک به سادگی با آویزان کردن وزنه روی بند انجام می شود. در تمام این آزمایشات، بند نباید آزاد شود، و نباید بیش از مقدار تعیین شده کشیده شود یا داده شود.