کودکی با خوردن گلاب ناب ربیع حس بویایی خود را از دست داد

آیا نمی دانید گلاب چیست؟ خوب، قبلاً به شما گفتیم که این یکی از رازهای زیبایی ملکه کلئوپاترا بود، تأثیرگذار زمان خود که نمونه اش هنوز پابرجاست. اعراب نیز در قرون وسطی وارد فضائل خود شدند و چگونه ممکن است فرانسوی ها با استفاده از آنها در معروف ترین محصولات خود به آنها شهرت جهانی دادند.

این محصول به ما این امکان را می دهد که از خواص متعدد آن بهره مند شویم. همه چیزهایی که در مورد او گفته می شود را باور نخواهید کرد و البته همه چیز خوب است.

گلاب چیست؟ همانطور که گفتیم گلاب ناب ربیع محصولی است که منشأ آن در مه روزگار گم شده است زیرا از فرهنگ هایی مانند ایرانی، مصری یا رومی گذشت. همه آنها سقوط کردند، تسلیم منافع خود شدند و به نظر می رسد که ما قصد داریم به این کار ادامه دهیم، همانطور که بعدا خواهیم دید.

این محصول از آب مقطر به همراه گلبرگ های گل رز در سکو به دست می آید. به طور خاص با کشیدن بخار آب از یک طرف اسانس گل رز و از طرف دیگر گلاب یا هیدروسول به دست می آید.

گلاب

تهیه آن بدیهی است با فرا رسیدن بهار و گلدهی گلهای رز که مدتها انتظارش را می کشید آغاز می شود. قمصر یکی از شهرهای ایران یکی از مناطقی است که پرورش گل رز با این باله در آن سنتی است. به حدی که این شهرداری در استان اصفهان به پایتخت گل رز معروف است. عادلانه! سالانه 26000 تن گلاب در اینجا تولید می شود. بدون شک اگر به مزارع گل رز علاقه دارید، فصل بهار فصل بسیار خوبی برای دیدن مراحل ساخت این محصول زیبایی باستانی است.

تمام خواص آن را کشف کنید

اما گلاب چه فایده ای دارد؟ خوب پر از خاصیت است. بنابراین، بسیار محتمل است که وقتی آنها را بپزید، تبدیل به یک غذای ضروری شوند:

  • گلاب حاوی ویتامین های B، C و E است. همه این مواد مغذی به نرم شدن پوست، آبرسانی آن و مبارزه با اکسیداسیون کمک می کنند.
  • عدم وجود الکل آن را برای پوست های حساس و واکنش پذیر و همچنین بستن منافذ ایده آل می کند.
  • کاملا تمیز کنید و چربی اضافی را پاک کنید. همچنین دارای تانن و پکتین است که به پاکسازی و سفت شدن کمک می کند.
  • قدرت ضد چین و چروک عالی که تولید کلاژن را تحریک می کند، علائم کشش را کاهش می دهد و قادر به پنهان کردن جای زخم است.
  • قدرت آرامش بخشی که مرواریدها بعد از اپیلاسیون به سراغ شما می آیند، زیرا پوست معمولاً بسیار حساس است و تمایلی به دریافت کرم ندارد.
  • پوست را شل می کند و می تواند برای کیسه های دور چشم و سیاهی دور چشم مفید باشد.
  • با ریزش مو مبارزه می کند و آن را تقویت می کند.

به طور خلاصه، خواص عالی گلاب، عمر طولانی این محصول زیبایی را که هزاران سال است در صنعت آرایشی و بهداشتی وجود داشته است، توضیح می دهد.