شیرآلات بهداشتی خارجی که از آن شیر بیرون می آید

کروم و سایر پوشش ها در معرض حملات محصولات تمیز کننده رایج و همچنین گذر زمان قرار دارند. یک شیر آشپزخانه ارزان قیمت به سرعت پوشش خود را از دست می دهد، در حالی که یک شیرآلات بهداشتی خارجی تک اهرمی سطح بالا آن را برای مدت طولانی تری نگه می دارد.

ترکیب آلیاژها
ترکیب آلیاژها عدم وجود مواد مضر را تضمین می کند که می توانند به آب منتقل شوند. شیرهای آب پایین ممکن است حاوی سرب یا سایر فلزات سنگین باشند که خطر قابل توجهی برای سلامتی دارد که بهتر است از آن اجتناب شود، به خصوص در شیر آشپزخانه.

شیر مخلوط کن
هواکش شیر، جزء ضروری است
هواکش شیر آب
آب از طریق قطعه ای به نام هواکش از شیر آب خارج می شود. شبکه ای که آن را تشکیل می دهد، هوا را در آب وارد می کند و جریان را کانالیزه می کند و پاشیدن آب را از بین می برد. اطمینان حاصل کنید که هواکش انتخابی شما به دو دلیل قابل جداسازی و تعویض است:

شیرآلات

هواکش آب را فیلتر می کند و در نتیجه کثیف می شود و به مرور زمان پر از آهک یا سایر زباله ها می شود. بنابراین، برای تمیز کردن دوره ای باید بتوان آن را جدا کرد.
می توان با تنظیم هواده بازی کرد تا جریان خروجی شیر را کاهش داد و حجم هوا را تنظیم کرد. روشی هوشمندانه و بسیار مقرون به صرفه برای کاهش مصرف بدون اینکه احساس کنید آب کمی از شیر خارج می شود. برای طبیعت خوب است و برای جیب شما خوب است و در 5 دقیقه نصب می شود.
کاتالوگ ManoMano را ببینید
هواکش
مزایای شیر آب با دوش
شیرهای آشپزخانه مجهز به دوش هستند که شست و شوی سبزیجات و شستن ظروف را آسان تر می کند، زیرا به شما امکان می دهد آزادانه جت آب را هدایت و حرکت دهید. یک ظرف را پر کنید