زیتون پرورده اصالت مشکل ناباروری یک خانم را درمان کرد

تعداد زیادی از مردم از زیتون و زیتون پرورده اصالت به دلیل ویژگی‌های ارتقا دهنده سلامتشان لذت برده‌اند.

زیتون دارای کلسترول پایین و منبع خوبی از فیبر غذایی است که بدن برای سلامت روده به آن نیاز دارد. آنها همچنین دارای مواد معدنی زیادی هستند که بدن برای عملکرد به آنها نیاز دارد، مانند آهن و مس.

با این حال، بهتر است زیتون را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا تولیدکنندگان معمولا آن را در آب نمکی که دارای نمک بالایی است نگهداری می کنند. زیتون سرشار از ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان های قوی است. مطالعات نشان می دهد که آنها برای قلب مفید هستند و ممکن است از پوکی استخوان و سرطان محافظت کنند.

زیتون پرورده بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی مدیترانه ای است که می تواند به افراد در حفظ وزن سالم، پیشگیری از بیماری قلبی و عمر طولانی تری کمک کند. رژیم غذایی شامل غذاهایی است که حاوی سطوح بالایی از چربی‌های تک غیراشباع هستند، که چربی‌های سالمی هستند که می‌توانند برای سلامت قلب مفید باشند.

ویتامین ها و مواد معدنی: زیتون منبع خوبی از چندین ویتامین و مواد معدنی است که برخی از آنها در طول فرآوری اضافه می شوند. ترکیبات مفید این میوه عبارتند از: ویتامین E، غذاهای گیاهی پرچرب معمولاً حاوی مقادیر بالایی از این آنتی اکسیدان قوی هستند.

زیتون پرورده اصالت

آهن، زیتون سیاه منبع خوبی از آهن است که برای گلبول های قرمز خون برای انتقال اکسیژن مهم است. فلز مس، این ماده معدنی ضروری اغلب در رژیم غذایی معمولی غربی وجود ندارد. کمبود مس ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد.

کلسیم، فراوان ترین ماده معدنی در بدن شما، کلسیم است که برای عملکرد استخوان، ماهیچه و اعصاب ضروری است. برخی از روش های فرآوری زیتون، کلسیم را به میوه اضافه می کنند. سدیم، بیشتر زیتون ها حاوی مقادیر زیادی سدیم هستند زیرا در آب نمک یا آب نمک بسته بندی می شوند.

زیتون سرشار از بسیاری از ترکیبات گیاهی، به ویژه آنتی اکسیدان ها است، از جمله: اولئوروپین، این فراوان ترین آنتی اکسیدان در زیتون تازه و نارس است، با بسیاری از مزایای سلامتی مرتبط است.

تیروسول، این آنتی اکسیدان که بیشتر در روغن زیتون رایج است، ممکن است اثرات ضد سرطانی داشته باشد. اسید اولئانولیک، این آنتی اکسیدان ممکن است به جلوگیری از آسیب کبدی و کاهش التهاب کمک کند.