گران ترین ام دی اف پاک چوب سفید در بازار یکی از شهر های ترکیه

ام دی اف پاک چوب سفید با چگالی متوسط ​​(MDF) یک مصالح ساختمانی است که برای این منظور استفاده می شود. این با تجزیه چوب نجیب و نرم با رزین و موم برای تشکیل الیاف چوب ساخته می شود. این ماده بسیار متراکم تر از ورق های تخته سه لا معمولی است و در اواخر دهه 1980 ظاهر شد. این ماده عمدتاً برای ساخت کابینت و کشو استفاده می شود.

از طریق این مقاله، LOREDO MUEBLES برخی از مزایا و معایب این ماده را به شما ارائه می دهد که هر روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا قطعات شگفت انگیز و اصلی را برای دفتر یا خانه خود ایجاد کنید.

ساختمان

ام دی اف در استفاده از آن بسیار متنوع است و می توان آن را به هر رنگی که کاربر انتخاب کرد پوشش داد. ساختار در سطح مولکولی ام دی اف به گونه ای چیده شده است که رنگ اعمال شده روی آن به خوبی با هم ترکیب می شود. این ماده از انواع رنگ ها مانند لاک، رنگ های پایه آب و حتی رنگ روغن پشتیبانی می کند. با این حال، نقطه ضعف ام دی اف این است که به دلیل استفاده زیاد از چسب در ساخت، می تواند لبه های تیز تجهیزات ساختمانی را گرد کند.

ام دی اف

کیفیت

بر خلاف چوب، ام دی اف گره یا ساختار دانه بندی ندارد. این امر باعث می شود که این ماده به راحتی برش داده شود و در آن قرار گیرد. به راحتی می توان آن را سوراخ کرد. از طرفی ام دی اف این عیب را دارد که می تواند سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهد. فرمالدئید مورد استفاده در تولید آن با برش MDF آزاد می شود. در صورت تماس با این ماده ممکن است باعث تحریک چشم و ریه شود. بنابراین استفاده از محافظ صورت و عینک ایمنی هنگام برش ام دی اف بسیار مهم است.

استفاده کنید

بزرگترین نقطه مثبت ام دی اف و دلیل استفاده از آن امروزه این است که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. برای چسباندن دو تکه ام دی اف به هم می توان از چسب چوب استفاده کرد. این قطعات را می توان به راحتی با میخ به هم متصل کرد. استفاده گسترده از این ماده در فعالیت های ساختمانی بسیار مفید است.

دلایل محبوبیت آن

ام دی اف علیرغم ایراداتی که دارد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این به این دلیل است که مزایای آن بیشتر از معایب آن است. ام دی اف را می توان با کیفیت های مختلف قالب گیری کرد زیرا الیاف آنها بسیار نازک است.