چای رویبوس بخورید تا همیشه روحیه شادابی داشته باشید

چای رویبوس عمدتاً به دلیل عملکرد آرام بخش و رنگ قرمز مشخص آن شناخته شده است. با چای رویبوس مطمئنا لحظه ای آرامش خواهید یافت.

تعداد چای رویبوس به معنای بوته قرمز است که به دلیل خصوصیات ذاتی آن نوشیدنی بسیار محبوبی است و علاوه بر این، حاوی تئین نیست. طعم آن ملایم و شیرین است و شاید این امر باعث افزایش مصرف آن شود.

چای رویبوس چیست؟
چای رویبوس دم کرده ای است که همانطور که قبلاً گفتیم چای ندارد، یعنی کافئین ندارد. منشا آن آفریقای جنوبی است و از گیاه آسپالاتوس استخراج می شود. معمولاً به عنوان چای قرمز شناخته می شود، اما ربطی به چای ندارد.

این درختچه در تابستان در آفریقای جنوبی رشد می کند. سازگاری بسیار خوبی با خاک های گرم دارد و فرآیند تولید آن بسیار شبیه به چای است. آیا می دانستید اروپا پس از جنگ جهانی دوم محبوب بود؟

در Cafés El Criollo ما چای رویبوس با دارچین، پرتقال و وانیل می خوریم که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد!

خواص و فواید چای رویبوس
چای رویبوس دم کرده ای است که به عنوان یک آرامش بخش عمل می کند. علاوه بر این، می توان آن را در هر دستور غذایی گنجانده و به عنوان یک محصول بدن استفاده کرد.

چای رویبوس

خواص چای فواید زیادی دارد. آیا آنها را می شناسید؟

حاوی آنتی اکسیدان است
آلرژی ایجاد نمی کند
کودکان می توانند آن را مصرف کنند
به عنوان یک آرامش بخش عمل می کند
سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
علاوه بر این، برای سلامت قلب و عروق و سیستم گوارش، رویبوس و مصرف منظم آن به دلیل ظرفیت آنتی اکسیدانی زیاد می تواند سلامت را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

چگونه چای رویبوس مصرف کنم؟
دم کرده چای رویبوس را می توان به تنهایی، با شیر، با یخ مصرف کرد و یا می توان آن را با سایر مواد مانند آجیل مخلوط کرد.

چای دارچین یا پرتقال ال رویبوس تمام بدن و شخصیت خود را در ترکیبی بدیع ترکیب می کند که انفجاری از طعم ها و عطرها را در هماهنگی کامل ایجاد می کند.

چای وانیلی رویبوس دم کرده ای با طعم شیرین و عسلی است که پایه رویبوس را با انواع کروملند و وانیل مخلوط می کند و به دلیل عطر و لطافت آن در کام خودنمایی می کند.

اگر عاشق چای هستید و می‌خواهید انتخابی از رویبوس ما را امتحان کنید.