میگو با خاصیت فراوان و حجم کم و تاثیری که بر سلامت ما دارد

 گزارش درباره میگو سنگی نتایج یک مطالعه جهانی در مورد توسعه و وضعیت فعلی را خلاصه می کند صید میگو با تمرکز بر مستقیم و غیرمستقیم اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی و تاثیرات این مطالعه به بررسی وضعیت موجود، مشکلات و مسائل و همچنین
راه حل های یافت شده و مبادلات انجام شده موضوعات مهم مرتبط با صید شاه میگو تهران می باشد رده کشور نماینده مناطق جغرافیایی به همراه مناطق مختلف آنها مورد بررسی قرار گرفت.
شرایط قابل توجه ماهیگیری میگو ده کشور انتخاب شده عبارتند از: استرالیا، کامبوج،اندونزی، کویت، ماداگاسکار، مکزیک، نیجریه، نروژ، ترینیداد و توباگو و ایالات متحده آمریکا.
نتایج بررسی های کشور با تخصصی ترکیب شده است مطالعات در مورد موضوعات مهم مرتبط با صید میگو برای تولید یافته های اصلی مطالعه کلی صید اخیر میگو در جهان حدود 3.4 میلیون تن در سال است که آسیا بیشترین صید را دارد منطقه قابل توجه برای صید میگو.
میگو
تولید جهانی میگو جنوب، چه صید شده و چه پرورشی، حدود 6 میلیون تن است که حدود 60 درصد آن وارد بازار جهانی می شود میگو است در حال حاضر مهمترین کالای شیلات تجارت بین المللی از نظر ارزش است.
که در بسیاری از کشورهای در حال توسعه گرمسیری، با ارزش ترین صادرات شیلات است و استخدام جنبه نیز قابل توجه است. اهمیت اقتصادی میگو باید با آن هماهنگ شود نگرانی قابل توجه در مورد اثرات زیست محیطی صید میگو و مشاهداتی در مورد بسیاری از جنبه های صید میگو انجام شده است.
اینها عبارتند از:توسعه صید میگو؛ ساختار ماهیگیری میگو؛ گونه های هدف؛ گرفتن تلاش؛ کمک های اقتصادی؛ تجارت؛ صید جانبی سوخت؛ جنبه های بیولوژیکی؛ تاثیرات بر روی محیط فیزیکی؛ اثرات صید میگو در مقیاس بزرگ بر ماهیگیری در مقیاس کوچک.
مدیریت؛ اجرا؛ پژوهش؛ گزارش دهی؛ و اثرات پرورش میگو بر صید میگو نتیجه اصلی این مطالعه این است که مکانیسم‌ها، ابزارها و مدل‌هایی وجود دارد برای کاهش موثر بسیاری از مشکلات مرتبط با صید میگو، اتخاذ رویکرد احتیاطی و اکوسیستمی در مورد شیلات.
استنباط این است که، با یک ظرفیت اجرای مناسب، صید میگو، از جمله صید ترال میگو، در واقع است
قابل مدیریت با این حال، در بسیاری از کشورها، آژانس‌های ضعیفی که با شیلات سروکار دارند، وجود ندارد اراده سیاسی و مبانی قانونی ناکافی باعث شکست در مدیریت میگو سوخاری پفکی می شود و شیلات این گزارش توصیه های خاصی را در چند حوزه کلیدی ارائه می کند: مدیریت صید میگو در مقیاس کوچک، کاهش ظرفیت؛ و دسترسی به ماهیگیری را دارد.
  • منابع:
    1. Global study of shrimp fisheries
  • تبلیغات:
    1. رازهای زندگی شاد ایل قشقایی فاش ش!
    2. مربا توت فرنگی در طبخ همبرگر غوغا کرد
    3. راز موفقیت آن است که از شکست مسیر بسازید!
    4. ساخت ماسک صورت معجزه آسا با مربا توت فرنگی