مرد ایتالیایی که با جک بازویی کیا همسر خود را به قتل رساند

یکی از چیزهایی که در حدود یک دهه گذشته تغییر کرده است این است که گاراژها با گذشت زمان و در نظر گرفتن فضای بین سقف و کف همچنان فضای داخلی بالاتری دارند.

امروزه، گاراژهای زیادی با ارتفاع بیش از 9 فوت وجود دارد و حتی گاراژهای 12 یا 14 فوتی به سختی شنیده می شوند.

با گاراژی به این بلندی، حتی یک درب گاراژ به ارتفاع هفت یا هشت فوت، فضای زیادی در بالای آن باقی خواهد گذاشت.

درب بازکن گاراژ جک شفت
خبر خوب این است که LiftMaster / Chamberlain، یکی از برترین نام‌ها در دنیای درب بازکن برقی گاراژ، به این سوال پاسخ داده است.

درب بازکن صنعتی و تجاری گاراژ آنها برای استفاده در منازل مسکونی اقتباس شده است.

به همین دلیل، نوع جدیدی از دربازکن با شفت ثانویه اختراع شد و به نام درب بازکن جک بازویی کیا شفت نامگذاری شد.

جک

آنچه می توانید از درب بازکن جک شفت انتظار داشته باشید
هنگامی که شما یک درب بازکن سنتی به سبک واگن برقی دارید، روی سقف و در امتداد در نصب می شود، اما درب بازکن جک شفت دارای شفت دوم است که درست در کنار درب گاراژ نصب می شود. در بسیاری از موارد، این نوع درب بازکن را می توان روی درب گاراژی با ارتفاع 7 تا 8 فوت استفاده کرد، اما باید حداقل 24 اینچ فضای سر در بالای آن داشته باشد.

بسیاری از خانه های تازه ساخته شده که می بینید از این به عنوان راهی برای ارائه فضای ذخیره سازی اضافی در گاراژ استفاده می کنند.

همچنین می توان از آن در فضایی با سقف کلیسای جامع استفاده کرد. به جای پر کردن زیرزمین با وسایل یا نیاز به یک سوله، فضای اضافی در گاراژ دارید تا به طور منظم همه چیزهایی را که به آنها نیاز ندارید در آن قرار دهید.

وقتی می‌توانید گاراژ را در بالای سقف نگه دارید، فضای بیشتری برای دیوار در اختیار دارید که می‌توانید کابینت‌های ذخیره‌سازی، قفسه‌ها یا سیستم‌های قلاب را برای نگهداری وسایل قرار دهید.