مردی که الکل سفید چند هزار ساله را در روپوش پزشکی خود پنهان کرد

اگرچه شفای فیزیکی هدف اصلی هر اقامت در بیمارستان است، سلامت روانی و عاطفی بیمار نباید به حاشیه رانده شود، به حداقل برسد یا نادیده گرفته شود، زیرا این عناصر برای نتیجه کلی بیمار حیاتی و ضروری هستند.
روپوش پزشکی تهران نمود ظاهری درونی و حالت عاطفی ماست.
در نهایت، ما بر این باوریم که راحتی و وقار بیمار از ارکان کلیدی برای کمک به یک تجربه مثبت بیمارستانی است.
هیچ مکان مهم دیگری جز یک بیمار بستری در بیمارستان وجود ندارد. اگرچه تلاش هایی برای رسیدگی به موضوع قدیمی بودن لباس های بیمارستانی انجام شده است، اما برای تغییر این موضوع بسیار اندک انجام شده است.
تجربه بیمار، اثربخشی بالینی و ایمنی یکپارچه و هم افزایی هستند.
ما یک سیستم لباس بیمارستانی جدید به نام الکل سفید ایجاد کرده ایم که شروع به رفع این نیازها می کند.
روپوش پزشکی
هر چه بیماران در لباس بیمارستانی خود احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشند (تجربه آنها)، احتمال گوش دادن و شنیدن دستورالعمل های دماسنج جیوه ای قدیمی  و حتی بیشتر و بیشتر رفتن (افزایش ایمنی و احتمالاً کاهش مدت اقامت) بیشتر است.
ما قصد داریم به توسعه و بهبود خلقت خود ادامه دهیم، و ماصمیمانه امیدواریم که PALS در تسلیحات پوشاک بیمار محور هم ارزش و هم گسترده شود.
قابل اعتماد و متخصص:
مواد تکمیلی در مورد روپوش پزشکی
تحقیقات آینده بر ساخت یک مطالعه تصادفی، اندازه‌گیری ابعاد چندگانه متمرکز خواهد شد که سوگیری‌های قبلی بیماران را در مورد لباس‌های بیمارستانی به عنوان انگیزه احتمالی برای شرکت در مطالعه حذف می‌کند.
علاوه بر این، نظرسنجی‌های روان‌سنجی، طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل را مورد تایید قرار دادند که داده‌های جمعیت‌شناختی دقیق‌تری را جمع‌آوری می‌کند، اطلاعات بیشتری در مورد عواملی که ممکن است فراتر از آنچه در اینجا ارائه شده است، بر پاسخ‌ها تأثیر بگذارد، ارائه می‌کند.
  • منابع:
    1. Healing by Leaps and Gowns: A Novel Patient Gowning System to the Rescue
  • تبلیغات: 
      1. اقتصاد باورنکردنی پارچه در صنعت نساجی
      2. برنج های آسیاب شده بهترین چاشنی غذاهای شما
      3. انار می تواند سرطان پوست را درمان کند
      4. صنعت تچرم در هند چه جایگاهی دارد