شیشه دو جداره و مدل و ویژگی هایی آن را بدانید

همانطور که شیشه دوجداره سکریت در حال تکامل است، پیامدهای زیادی در دنیای فناوری دارد به گفته الگان (2012) «تقریباً بر هر دسته از لوازم الکترونیکی مصرفی، از ساعت‌های هوشمند گرفته تا گوشی‌ها، تبلت‌ها، رایانه‌های رومیزی تا خانه‌ها و دفاتر هوشمند Google Glass یکی است چنین مثالی عینکی که یک صفحه نمایش کوچک در جلوی چشمان شما دارد عینک معمولی، فرد را از طریق ابر به اینترنت متصل کنید در همه شیشه دوجداره حرارتی وجود دارد.
از طریق استفاده از صدا با دستورات، دارنده عینک گوگل می‌تواند به اطلاعات دسترسی پیدا کند، عکس یا فیلم بسازد و از برنامه ها به صورت آنی استفاده کنید مفهوم تولید یک «واقعیت افزوده» است که در آن یک هر فرد می تواند تصویر یا اطلاعات پیش بینی شده را در کنار آنچه در واقع وجود دارد ببیند (ریوینگتون، 2012).
شیشه
ایده واقعیت افزوده در ویدیوی کورنینگ «یک روز ساخته شده» ارائه شده است
دانش‌آموزان در یک سفر میدانی مجازی با دایناسورها ارتباط برقرار می‌کنند که به نظر می‌رسد زندگی واقعی؛ با این حال، تصویر در واقع از طریق یک شیشه ساختمانی شیراز پخش می شود.
عینک گوگل تولید می کند اثر مشابهی با استفاده از فناوری شیشه پوشیدنی.
مایکروسافت (2011) نسخه خود را از کاربردهای آینده برای شیشه نیز دارد.
در ویدیوی خود “بهره وری چشم انداز آینده»، شیشه هوشمند برای همه چیز از نمایشگرهای مانیتور گرفته تا فنجان های قهوه و غیره استفاده می شود روزنامه ها.
در نسخه آینده مایکروسافت، واقعیت افزوده به شکل خودرو است ویندوز و تبلت میزهای شیشه دوجداره بزرگ به تبلت هایی در مقیاس بزرگ تبدیل می شوند که قادر به نمایش همه چیز هستند و از نمودارها در یک جلسه کاری گرفته تا دستور العمل ها در آشپزخانه خانه، در حالی که جلوی شیشه ای یک یخچال چیزی را که در داخل آن یافت می شود را نشان می دهد.
  • منابع:
    1. Peek Into the Future of Education Using Glass
  • تبلیغات:
    1. زنی که با خوردن هلو انجیری بعد از 22 سال باردار شد
    2. با پوشاک زنانه اقتصاد کشور را رونق دهید
    3. نوعی انار که می تواند با نور لامپ رشد کند
    4. مایع ظرفشویی می تواند کابل برق را در خود حل کند!