شیره توت خانگی 1401 بخورید تا هرگز دچار دیابت نشوید

یک نوشیدنی ارگانیک شیره توت خانگی 1401 که برخلاف آنهایی که امروزه در بازار یافت می شود، تمام خواص خود را حفظ کرده است، می تواند به زودی به عنوان بخشی از کار محققان مرکز ملی علوم و فناوری غذایی (CITA) به بازار ملی برسد.

هدف این محصول ورود به بازاری است که در آن مردم به دنبال گزینه های سالم و طبیعی هستند که به آنها امکان می دهد سبک زندگی بهتری داشته باشند. نتیجه این بررسی ها توسط شرکت (اسپین آف) سیوا تجاری سازی خواهد شد.

دکتر آنا مرسدس پرز کارواخال، که این پروژه تحقیقاتی CITA را هماهنگ کرده است، توضیح داد: “اختراع ما به دلیل تمایل مردم به مصرف محصولات کاربردی با هدف حفظ سلامتی یا جلوگیری از مشکلات سلامتی بود.”

چیزی که این گزینه را از آنهایی که در بازار عرضه می شود متمایز می کند، فرآیندی است به نام “میکروفیلتراسیون مماسی” که از طریق آن پالپ به دست می آید و برخلاف سایر تکنیک ها از گرما استفاده نمی کند و این باعث می شود تا میوه خواص خود را حفظ کند.

شیره توت

محققان به دنبال این جایگزین بودند که بتواند ارزش افزوده ای را برای یک میوه شناخته شده در بازار ملی ایجاد کند، اما به دلیل ویژگی های خاص آن، حمل و نقل آن به بازارهای دیگر بدون تغییر خواص اصلی آن دشوار است.

مواد خام کریول
شیره توت میوه ای است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی اش شناخته شده است، این مزیت را دارد که در کشور به طور گسترده در دسترس است و رشد آن آسان است. به همین دلیل است که تفتیش عقاید تصمیم گرفتند به جای سایر میوه ها با این میوه کار کنند.

از جمله مزایای مصرف شیره توت توانایی آن در کاهش کلسترول و تری گلیسیرید است. سهم آنتی اکسیدان هایی مانند آنتوسیانین ها، فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک؛ و توانایی آن در محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش.