حوله فیزیوتراپی که حالت گرمایشی دارد

اگر به دنبال حوله‌ای جمع‌وجور، سبک، نرم و چند منظوره هستید که در عین حال خشک‌کردن فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، مدل ایده‌آل یک حوله میکروفایبر است، چه برای ساحل، ورزشگاه یا استخر. و این است که حوله فیزیوتراپی با پارچه فوق جاذب، ضد شن و ماسه ساخته می شوند و از تجمع بوی بد جلوگیری می کنند. علاوه بر این، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند، بنابراین برای سفر یا به عنوان یک حوله ورزشی مناسب هستند.

طیف گسترده ای از مدل ها برای انتخاب وجود دارد، اگرچه در این راهنما می توانید مجموعه متنوعی را بیابید که شامل برخی از بهترین حوله های ساحلی میکروفیبر فروخته شده در آمازون است. از مدل های بچه گانه، مناسب برای پسران و دختران، تا حوله های بسیار بزرگ برای به اشتراک گذاشتن زوج. آنها را کشف کنید!

حوله میکروفایبر MEISHIDA رنگ های متنوع

این حوله میکروفایبر ابعاد جمع و جور 60 در 120 سانتی متر (گزینه های بیشتر با تغییرات قیمت) را ارائه می دهد و در طیف گسترده ای از رنگ ها (آبی روشن، سبز، نارنجی، خاکستری، بنفش و قرمز) برای همه موجود است!

حوله فیزیوتراپی

لمس نرمی را ارائه می دهد، سبک و بسیار ظریف است و همچنین دارای پارچه آنتی باکتریال است که از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند. می توان آن را با ماشین لباسشویی، با یک برنامه ظریف و یا در دمای بالاتر از 40 درجه شست و شو داد (اتو یا استفاده از خشک کن را نمی پذیرد).

شامل کیف توری
حوله میکروفیبر MEISHIDA همراه با یک پوشش توری است که برای دفع رطوبت و شن و ماسه انباشته شده ایده آل است و مجهز به یک بند کشی است که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.
حوله ساحلی میکروفایبر AOOGD دو مدل

این یک حوله میکروفایبر عالی برای کوچولوها است، زیرا با دو طرح جالب و اصیل کودکانه موجود است: یکی از کوسه آبی و دیگری از تک شاخ صورتی. علاوه بر این، دکمه هایی را در خود جای داده است تا بتوانید آن را مانند پانچو قرار دهید و خشک شدن بهینه را تضمین کنید و در عین حال از خود در برابر باد محافظت کنید.

اندازه کلی آن 130 در 80 سانتی متر است و دارای یک نوار الاستیک است که برای نگه داشتن آن هنگام تا کردن یا آویزان کردن آسان آن ایده آل است.