تخفیف 80 درصدی کیف چرم حکاکی شده در بازار یافت آباد تهران

کیف چرم حکاکی شده قرن هاست که وجود داشته است. با پارچه گونی مانند و تسمه های حمل بلند ساخته شده است. اولین بار در مصر باستان زمانی که مردان کیسه های کوچکی را به دور کمر خود می بستند ظاهر شد. بعد از آن در قرن 18 و 19 کیسه های بند دوزی شده ظهور کرد.

چند قرن بعد، کیف با مد خیابانی و ورزش همراه شد. این کیف هرگز از مد نیفتاد، اما در عوض طرح های مختلفی داشت. این کیف انتخابی محبوب برای کفش‌های کتانی، ساحل‌روان و دانشجویان است.

کیسه زین در ابتدا برای اسب سواری طراحی شده بود.
کیسه زین روی یک رزمناو مشکی
در گذشته، سفر سواره به معنای نیاز به نگهداری وسایل شخصی بود. کیسه زین سنتی با چرم و کراوات درست می شد. کمی متفاوت از حیوان بارکش است، کیسه زینی بسیار بزرگتر که بالای اسب می نشیند.

کیسه زینی مدرن در سال 1999 توسط دیور رایج شد. این کیف نامناسبی بود که می‌توان آن را تا کرد و با یک بند بسته کرد. در حال حاضر به جای اسب، کیسه های زینی بیشتر به دوچرخه یا موتور متصل می شود تا سوارکار بتواند وسایل خود را حمل کند.

رومیان باستان از لوکولوس برای حمل دارو و پیام استفاده می کردند. Loculus به معنای “مکان کوچک” لاتین است و پدر اکثر کیف های مدرن است. به احتمال زیاد از چرم ساخته شده است، این کیف مستطیل شکل است و معمولاً به رنگ ثابت است، با یک دسته در بالا و بند روی آنها برای پوشیدن مانند کوله پشتی.

کیف

کیف چرمی کلاسیک در ابتدا برای استفاده کودکان مدرسه ای طراحی شده بود. با این حال، طراحان لوکس بریتانیایی شروع به انتشار نسخه های خود، مانند Mulberry و کیف کیف الکسا خود کردند.

کیف حمل بار قبلاً حاوی پتو بود.
کیف حمل
تصویر از Unsplash
کیف حمل به سادگی یک کیف بزرگ برای حمل وسایل بزرگ است. این احتمالاً راه بسیار ساده‌تری برای قرار دادن همه چیز در یک کیف کوچکتر از یک چمدان بزرگتر است. کیف چرمی به طور معمول دارای یک پایه مستطیلی، دهانه زیپ دار، دو دسته و یک بند قابل جابجایی است. قبلاً برای حمل ملافه و پتو استفاده می شد.

در هند به دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کیف حمل خود را صادر می‌کنند. این کیف ها حاوی پتو، لحاف، لباس و سایر وسایل مدرسه هستند.

بشکه بمب افکن “موفق ترین” کیف آخر هفته است.
همانطور که از نامش پیداست، یک کیف آخر هفته برای شما مناسب است تا بتوانید در تعطیلات آخر هفته، سفر جاده ای یا اقامت یک شبه در کنار هم قرار بگیرید. جادارتر از کوله پشتی است، اما حجم آن کمتر از یک چمدان است.