برنج صدری، مهمترین محصول جهت استفاده در داروسازی معرفی شد

برنج صدری روزانه نیمی از جهان را تغذیه می کند. در بسیاری از کشورها، برنج روزانه بیش از 60٪، شاید 80٪ کالری را تأمین می کند. کمبود ویتامین A گسترده است و به ویژه در کشورهایی که برنج غذای اصلی است، شدید است.

به این دلایل، رهبری پروژه برای تشویق و تسهیل پذیرش محلی برنج طلایی باید از جهانی به محلی منتقل شود. و محلی باید شامل سطح ملی، و دولت محلی و سازمان در سطح روستا، و سازمان خانواده باشد.

اولین قدم این است که بشناسید به صورت فردی چه نقشی می توانید ایفا کنید، مسئولیت شخصی آن را بپذیرید و تا زمانی که موفق شوید، به طور مستمر برای دستیابی به آن با همشهریان خود تلاش کنید.

برنج

اولویت های ملی و محلی نیاز به ارزیابی مجدد دارند. بودجه ها باید تخصیص داده شوند، احتمالاً مجدداً تخصیص داده شوند و برای پرداخت هزینه این کار مهار شوند. بازپرداخت تقریباً از هر استفاده دیگری از پول سودمندتر خواهد بود.

بازپرداخت بسیار زیاد خواهد بود: از نظر اقتصادی و از منظر رفاه جمعیت و خانواده. و پس از پذیرش گسترده برنج طلایی در یک کشور، این پروژه تا حد زیادی خودپایدار خواهد بود و نیاز به حمایت بودجه کمی یا بدون نیاز دارد.

همچنین نیازی به کمک های بشردوستانه و حمایت سازمان های کمکی نخواهد داشت. هر کشوری از شأن و غرور برخوردار است که به مردم خود رفاه بهتری ارائه دهد.

اما ما که منظورم شماست، باید از علاقه امروزی به خواندن یک مقاله به آن جایگاه رشک برانگیز برسیم!

مهمترین بخش پروژه برنج طلایی این است که اطمینان حاصل شود که در دسترس کسانی است که می خواهند آن را رشد دهند یا مصرف کنند.

استفاده از برنج طلایی در رژیم غذایی روزانه برای دستیابی به مزایای بالقوه سلامتی و رفاه ضروری است. پذیرش برنج طلایی در یک کشور تنها می تواند به دنبال تایید رسمی کتبی دولت کشورها در مورد برنج طلایی به عنوان ایمن برای رشد و مصرف باشد.

تنها در این صورت کشاورزان می توانند به بذر دسترسی پیدا کرده و محصول را پرورش دهند. و آنها فقط در صورتی می خواهند آن را پرورش دهند که حداقل به اندازه برنج سفیدی که قبلاً رشد کرده بودند پربار باشد.

کشاورزان همچنین باید پس از برداشت برنج طلایی را بفروشند، که این امر مستلزم آن است که مصرف کننده یا تقاضای دولت، هنگام تصمیم گیری برای خرید بذر برنج طلایی برای تولیدکنندگان روشن باشد.