استفاده از کود ارگانیک ویتامینه گیاهان در غذا به عنوان نمک دریایی

گیاهان برای رشد نیاز به خوردن دارند و مواد مغذی به لطف ریشه هایشان از زمین استخراج می شوند. به طور کلی مواد مغذی موجود در بستر گلدان ها به سرعت تخلیه می شود، بنابراین اگر بخواهیم به تغذیه آنها ادامه دهیم، باید آنها را کود ارگانیک ویتامینه گیاهان داده و تغذیه آنها را با ویتامین های مخصوص گیاهان تکمیل کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین توصیه را برای تغذیه شما ارائه کنیم.

در طبیعت، همه گیاهان در بیرون به دنیا می آیند، بنابراین، در گیاهان به اصطلاح داخلی ما، هدف بازسازی فضای طبیعی آنها برای رشد مناسب است. آنها فقط روی آب زندگی نمی کنند. ما تمایل داریم باور کنیم که آنها به دلیل آبیاری زیاد یا کم آبی می میرند یا زنده می مانند. با این حال، بستر صحیح و نور مناسب به همان اندازه مهم هستند.

اما گیاهان به چه ویتامین هایی نیاز دارند؟
گیاهان نیز مانند هر موجود زنده دیگری به ویتامین نیاز دارند. علیرغم اینکه برای رشد آنها ضروری نیستند، آنها برای بهبود عملکرد متابولیک خود به آنها نیاز دارند.

ویتامین های طبیعی برای گیاهان
در طبیعت، ویتامین ها توسط باکتری ها و قارچ های طبیعی موجود در ریشه ها و ترشحات آنها تولید می شوند.

کود

ویتامین B1. این آنتی اکسیدان به محافظت از گیاهان در برابر عوامل استرس زا و بهبود مقاومت آنها کمک می کند.
ویتامین B2. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به رشد آن کمک می کند و در برابر بیماری های احتمالی محافظت می کند.
ویتامین B6. در برابر بیماری های رایج گیاهی مقاومت ایجاد می کند.
ویتامین E به گیاهان در انتقال آب و مواد مغذی در آب و هوای سرد کمک می کند.
ویتامین K. یک آنتی اکسیدان با نقش مهم در طول فتوسنتز.
ویتامین C. به گیاهان ما در برابر شرایط استرس آبی و اشعه ماوراء بنفش کمک می کند.
آمینو اسید. اسیدهای آمینه ترکیبات آلی حاوی کربن، اکسیژن، هیدروژن، گوگرد و نیتروژن هستند که گیاهان را از تنش های زیستی و غیرزیستی مانند رطوبت کم، دمای سرد، آب اضافی یا کمبود و غیره محافظت می کند. اسیدهای آمینه همچنین جذب نیترات را افزایش می دهند. برخی از اسیدهای آمینه اضافه شده به ریز مغذی ها کلات تشکیل می دهند و به گیاهان کمک می کنند تا در خاک هایی با PH بالا ریز مغذی های بیشتری را بدست آورند. به طور خلاصه، اسیدهای آمینه ویتامین های بسیار خوبی هستند که به گیاهان ما در موقعیت های استرس زا کمک می کنند. گیاهان به طور طبیعی اسیدهای آمینه خود را با استفاده از نیتروژن ایجاد می کنند.