استفاده از پودر لباسشویی کیسه ای به عنوان سیمان در تعمیر دیوارهای چین

شستن لباس یکی از کارهای اصلی خانه است. پودر لباسشویی کیسه ای مدت زیادی است که در بازار وجود داشته و نتایج تمیز کنندگی عالی را با قیمت پایین ارائه می دهد. محصولی است که همیشه در خانه های ما وجود دارد و می توان از آن در پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی های اتوماتیک استفاده کرد. اما چقدر در مورد او می دانید؟

اگرچه بسیاری از مردم صابون مایع را انتخاب می کنند، اما حقیقت این است که پودر لباسشویی مخصوصاً برای انواع خاصی از لکه ها، به ویژه آنهایی که دارای کثیفی یا گل هستند، استفاده می شود. از طرف دیگر، عملکرد آن برای عملکرد صحیح نیاز به دمای بالای 30 درجه دارد.

در این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد صابون بدانید و بهترین روش استفاده از آن برای دستیابی به نتایج خوب هنگام تمیز کردن لباس به شما نشان خواهیم داد.

انواع پودر لباسشویی
انواع مختلفی از پودر لباسشویی در بازار وجود دارد که به تمیز کردن، از بین بردن لکه ها و داشتن رایحه ملایم کمک می کنند. اما انواع دیگری نیز وجود دارد که می توانید از پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی های اتوماتیک استفاده کنید و ویژگی های خاصی دارند:

پودر لباسشویی

تبلیغات

صفحه اصلی Cif Wing
صابون ضد حساسیت: برای کسانی که آلرژی دارند توصیه می شود. محصولاتی مانند صابون پوست حساس Vovo Ala Matic در تماس با پوست مشکل تحریک پذیری و حساسیت ایجاد نمی کند.

صابون آنتی باکتریال: فرمول آن دارای خاصیت ضد باکتریایی برای ضدعفونی لباس ها در برابر میکروب ها و باکتری ها مانند پودر لباسشویی ماتیک آنتی باکتریال آلا می باشد.

صابون کم کف: کف کمی در ماشین لباسشویی ایجاد می کند. یکی از محصولاتی که این ویژگی را دارد پودر لباسشویی ال سول ماتیک است.

صابون شستشوی دستی: برای شستن لباس با دست یا در ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ایده آل است. یک گزینه برای این نوع شستشو پودر لباسشویی لاوامانوس است.

آیا پودر لباسشویی را می توان در ماشین لباسشویی های اتوماتیک استفاده کرد؟
البته! افسانه های زیادی در مورد استفاده از پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی وجود دارد، اما شما چیزی برای ترس ندارید: استفاده از آن باعث خراب شدن آن نمی شود. در هر صورت توصیه می شود حداقل ماهی یک بار بدون صابون بشویید تا بقیه محفظه ها تمیز شوند (این امر در مورد هر نوع صابونی که استفاده می کنید، چه مایع و چه پودری صدق می کند).