استفاده از مایع ظرفشویی خاکستر 4 لیتری در تمیز کردن موتور ماشین

سه نوع اصلی از مواد شوینده ظرفشویی وجود دارد: مایع، پودر و غلاف (که در صنعت به آنها “دوز واحد” می گویند، آنها همچنین به عنوان “پک”، “دیسک”، “تک دوز” یا “قرص” شناخته می شوند. ).

برای این دور از آزمایش، ما تصمیم گرفتیم که فقط بر روی مواد شوینده مایع ظرفشویی خاکستر 4 لیتری تمرکز کنیم. آنها نه تنها در آخرین دور آزمایش ما عملکرد بهتری نسبت به پودرها و غلاف‌ها داشتند، بلکه بیشترین میزان فروش را نیز تشکیل می‌دهند.

پراکتر اند گمبل به ما گفت که طبق گزارش فروش نیلسن در سال‌های 2019 و 2020، 73 درصد محصولات در دسته ظرفشویی مایع، 20 درصد غلاف و 7 درصد پودر هستند.

شوینده های مایع به دلایل مختلفی محبوب هستند. یکی از مزایای بزرگ آنها این است که برخلاف مواد شوینده پودری و غلاف، از قبل حل شده اند. اگر تا به حال یک بار ظرف های شسته شده را شروع کرده‌اید، راه رفته‌اید، و برگردید تا توده‌های پودر شوینده یا یک غلاف حل نشده را در میان ظرف های خیس و کثیف پیدا کنید.

 

احتمالاً می‌توانید از ضد اشتباه بودن مواد شوینده مایع مطلع شوید. (حلول شدن پودر در شستشو با آب سرد بسیار سخت است.) مواد شوینده مایع همچنین می توانند مستقیماً برای پیش تصفیه لکه ها استفاده شوند.

محبوبیت غلاف ها، به ویژه به دلیل راحتی آنها، در حال افزایش است، شما مجبور نیستید یک کوزه سنگین و حجیم را در اطراف حمل کنید یا چیزی را اندازه بگیرید.

با این حال، نکات منفی این است که مگر اینکه مراقب باشید که اندازه بار خود را قبل از انداختن تعداد توصیه شده غلاف وزن کنید، احتمالاً از مواد شوینده خیلی کم یا زیاد استفاده می کنید.

آن‌ها برای شستن دست‌ها یا پیش‌درمان بیش از حد متمرکز هستند و برای کودکان و کسانی که مشکلات شناختی یا زوال عقل دارند یک خطر ایمنی ایجاد می‌کنند. آنها همچنین نسبتا گران هستند و برای هر بار 25٪ تا 50٪ بیشتر هزینه دارند.