استفاده از صابون گلنار برای براق کردن لاستیک ماشین های نیسان

گلیسیرین جزء روغن یا چربی است. هر صابون گلنار دست ساز حاوی گلیسیرین است که محصول جانبی واکنش شیمیایی فرآیند صابون سازی است. برخلاف اکثر صابون‌های تجاری، گلیسیرین عمداً توسط سازنده حذف می‌شود تا برای سایر محصولاتی مانند لوازم آرایشی یا مرطوب‌کننده فروخته شود.

صابون شفاف

ساخته شده به روش فرآیند گرم معمولاً نوعی الکل اضافه می کنند تا شفاف شود. شربت شکر (شکر در آب مقطر) یک ماده جایگزین برای جایگزینی الکل است اما به اندازه الکل موثر نیست. برخی از تولیدکنندگان در بازار از پایه صابون آماده برای ساخت صابون های شفاف خود استفاده می کنند.

صابون مایع

فرآیند ساخت پیچیده تر از صابون است. معمولا با روش فرآیند داغ ساخته می شود. به دلیل استفاده از نوع دیگری از لیمو (از هیدروکسید پتاسیم به جای هیدروکسید سدیم) در فرآیند ساخت و همچنین به دلیل اضافه شدن آب بیشتر به شکل مایع در می آید.

انواع صابون ها با استفاده از هم متمایز می شوند

صابون آشپزخانه

صابون آشپزخانه صابونی است که برای استفاده در آشپزخانه عمدتاً برای شستشوی ظروف در نظر گرفته شده است.

صابون گلنار

صابون لباسشویی

موثر در تمیز کردن ذرات جامد، گریس و ترکیبات آلی در لباس. شستن لباس ها در طول سفر می تواند بسیار راحت باشد زیرا حمل آن آسان است.

صابون جدید

صابونی که در اشکال و رنگ های مختلف مانند ماهی، کیک و سبیل وجود دارد. صابون نوولتی بیشتر از یک صابون پاک کننده عمل می کند. لذت و سرگرمی را برای کودکانی که از آنها استفاده می کنند فراهم می کند.

صابون مهمان

صابون کوچک، به طور کلی کوچکتر از نوار صابون معمولی است و با اشکال مختلف و جذاب عرضه می شود. برای استفاده مهمان طراحی شده است.

صابون دارویی

صابون دارویی صابونی است که حاوی مواد ضد عفونی کننده و ضدعفونی کننده های اضافه شده برای از بین بردن باکتری ها است.

صابون زیبایی

صابون زیبایی دارای رایحه و مواد تشکیل دهنده برای انواع پوست می باشد. آنها می توانند شامل مخلوط روغن های خاص یا گلیسیرین باشند.

علیرغم وجود انواع مختلفی از صابون های ذکر شده در بالا، در این روزهای مدرن ما می توانیم صابون های همجوشی زیادی را ببینیم که کاربرد چند منظوره دارند.