استفاده از ساعت مردانه کاسیو در ساخت ماشین کنترلی

سرامیک از نظر فنی هر ماده غیر فلزی جامد و معدنی است. ساعت مردانه کاسیو که از اکسید زیرکونیوم تشکیل شده‌اند، به همان اندازه شیک و بادوام هستند. ساعت‌های سرامیکی علاوه بر ضد حساسیت بودن، ضد خش هستند، می‌توانند سال‌ها ساییدگی و پارگی را تحمل کنند و در برابر نور خورشید محو نمی‌شوند.

شیشه ساعت
کریستال – شیشه ای که صفحه یا صفحه ساعت را می پوشاند و از آن محافظت می کند به اندازه جنس بدنه مهم است. از پلاستیک گرفته تا شیشه کریستال یاقوت کبود، هر کدام دارای خواص و برچسب قیمت منحصر به فرد خود هستند. مزایا و معایب هر نوع شیشه ساعت را در زیر بررسی کنید.

1. کریستال ساعت از صفحه ساعت محافظت می کند.
شیشه معدنی، اکریلیک و شیشه یاقوت کبود در ساعت چیست؟ آیا یکی بادوام تر و مقاوم تر در برابر خراش است؟
کریستال ساعت معدنی
شیشه معدنی یکی از رایج ترین انواع شیشه است که برای کریستال های ساعت استفاده می شود. نسبت به اکریلیک در برابر خراش مقاوم تر و از یاقوت کبود مقرون به صرفه تر است. شیشه معدنی هیچ ایرادی ندارد، و آن را در ساعت‌های مختلف پیدا خواهید کرد – بنابراین اجازه ندهید که این «شیشه ساعت معمولی» شما را فریب دهد و فکر کنید که سطح آن پایین‌تر است.

ساعت

نسبت به اکریلیک مقاومت بیشتری در برابر خراش دارد
انعکاس کمتری نسبت به کریستال یاقوت کبود
نسبت به یاقوت کبود در برابر خش کمتر مقاوم است
صیقل دادن سخت است و می تواند در اثر ضربه تراشه کند یا بشکند
کریستال ساعت اکریلیک
شیشه ساعت اکریلیک اصلاً شیشه ای نیست. پلاستیکی است و با نام پلکسی گلاس نیز شناخته می شود. این ماده خیلی قوی نیست، اما به دلیل مقرون به صرفه بودن و این واقعیت که به راحتی می توان آن را برای طراحی کانتور کرد، به طور گسترده استفاده می شود. اکریلیک را می توان برای از بین بردن خراش های سبک جلا داد و مانند شیشه یاقوت کبود خرد نمی شود … اما مراقب خراش های عمیق باشید.